Meer bekendheid creëren voor de 'Met ons. In Weert' campagne, Weertenaren trots laten zijn op een stad die bruist van de activiteiten en meer store traffic genereren vanuit de omliggende gemeenten. Laat zien dat Weert een stad is met veel voorzieningen waar het prettig wonen is met jonge kinderen. Om deze doelen te bereiken, maakt Artis een informatief stadsmagazine. Het magazine wordt huis-aan-huis verspreid. De formule van het stadsmagazine is gebaseerd op een aantal pijlers die in elke uitgave terugkomen. Deze pijlers zijn ontleend aan de 'Met ons. In Weert' campagne. Ze bieden dus niet alleen houvast voor het realiseren van de doelstellingen in het magazine, maar roepen ook herkenning op bij de lezer. Het stadsmagazine telt tussen de 24 en 40 pagina's en verschijnt vier keer per jaar in een oplage van 117.000 exemplaren en wordt verspreid in de gemeenten Weert, Nederweert, Cranendonck, Leudal, Maasgouw, Someren, Meijel, Heeze-Leende en in de Belgische gemeenten Bocholt, Bree, Kinrooi, Hamont en Maaseik.
Portfolio
Magazine 'Met ons. In Weert.'
Hoe is dit uitgangspunt vertaald naar creatie?:
Campagne
Concept
Media strategie
Periodieken
Social media
Website
Category: