Artis maakte in opdracht van de Gemeente Weert een communicatieplan voor bedrijvenpark 'Kampershoek 2.0' (de verbetererde versie na 1.0). Hierbij richtte Artis haar aandacht op locatieontwikkeling en marketing. Voor Artis waren daar drie factoren van belang; de fysieke plaats, de economische bedrijvigheid en de vraag die daaruit voortkomt én de identiteit van het gebied. Als we uitgaan van de ontwikkeling van een bedrijventerrein is de hamvraag: past de doelstelling van mijn bedrijf bij de dynamiek tussen plaats en economie. De identiteit van Kampershoek 2.0 moet passen bij de gezamenlijke ambities van de beoogde bedrijven die er zich willen gaan vestigen. Vanuit deze positionering is een communicatieplan gemaakt. Profileer Kampershoek en Weert als centrumstad aan de belangrijkste verkeersader van Nederland, de A2 in het hart van de Brainportregio.
Kampershoek-Noord 2.0 is een duurzaam op de toekomst ontwikkeld bedrijvenpark met een omvang van c.a. 70 ha. Het bedrijventerrein ligt op een strategische locatie binnen de Europese toptechnologiedriehoek Eindhoven-Leuven-Aken. Met directe op- en afrit aan de noord-zuidas A2, binnen bereik van de oost-westas A67, aan een kruispunt van kanalen en met zes luchthavens op afstand van minder dan één uur