Nieuws

The customer journey van Luke Recruitment

Website Luke Recruitment
28 januari 2015

In samenwerking met Hans Beumer van Procorporate.nl ontwikkelde Artis Communicatiebureau een multi-channel strategie vanuit sales, service en marketing voor Luke Recruitment ('s-Hertogenbosch). Het is belangrijker dan ooit om echt verbinding te maken met elke persoon die met je merk te maken heeft en zijn of haar customer journey te personaliseren op basis van acties en voorkeuren om de opdrachtgevers en kandidaten nauwer bij Luke Recruitment  te betrekken."

Wij realiseerden een content gerichte responsive website aan in combinatie met de gedachte van de customer journey: The world of Luke: de wereld van retail, agribusinees, professional services, technology, e-commerce. Maar ook van  opdrachtgevers en kandidaten.

Luke, de uitstraling
Luke Recuitment is een one stop shop op het gebied van recruitment met focus en specialiteit op de branches. Luke Recruitment is van deze tijd, jong van geest, zeer betrokken en persoonlijk, ondernemend en innovatief.  De uitstraling is dynamisch met continue aandacht voor de relatie, opdrachtgever of kandidaat. Bij Luke wordt hard gewerkt om iedere dag weer de juiste kandidaat te realiseren voor haar opdrachtgevers. Bij Luke is de kandidaat geen nummer, er wordt echt naar je geluisterd.

Luke, de website
De responsive website is fris, geeft kleur en beleving. We zien persoonlijk en mooi beeldmateriaal, strak vormgegeven en voor iedere bezoeker helder en goed navigeerbaar. De website laat het beste 'The world of Luke Recruitment' zien, vooral wat zij al gerealiseerd hebben. Luke Recruitment fysiek ontmoeten voelt als thuiskomen, de website is de second best ontmoeting voor kandidaten en potentiële opdrachtgevers. De website is o.a. voorzien van whitepapers en video.

Customer journey
De customer journey is een essentieel onderdeel geworden van het marketingproces. Er is een enorme verschuiving van campagnegerichte marketing naar gepersonaliseerde 1:1 customer journeys. 86% van de senior marketeers vindt het essentieel om een samenhangende customer journey te creëren waarbij alle touchpoints en kanalen worden meegenomen. In het rapport, noemen respondenten mobiele apps, marketing analytics en customer relationship management (CRM) instrumenten als de technologieën die het meest effectief zijn bij het creëren van zo'n samenhangende customer journey.

Social groeit
Budgetten voor social groeien sneller dan die voor elk ander digitaal marketingkanaal. Er is een grote verschuiving in de manier waarop marketeers naar social kijken: 64% van de marketeers ziet social als een cruciale enabler van producten en diensten, een stijging van 25% ten opzichte van 2014. 70% van de marketeers zegt ook de uitgaven voor social media advertising te zullen verhogen.

Mobiel geïntegreerd
Marketeers integreren mobiele kanalen steeds meer in hun totale marketingstrategie om hun klanten met 1:1 interacties in real-time te kunnen bereiken. 68% procent geeft aan mobiel te hebben geïntegreerd in hun totale marketingstrategie, een stijging van 48% ten opzichte van vorig jaar. 65% is van plan het budget voor mobiele push-notificaties met een derde of meer te laten stijgen en 58% heeft nu een special team voor mobile marketing, een stijging van 35%.

E-mail nog steeds de motor
E-mail is nog steeds de motor van digitale marketing. 73% van de marketeers is het erover eens dat e-mail de kern is van het marketingproces, en 92% geeft aan dat e-mail een duidelijke return on investment (ROI) levert.

47% van de deelnemers aan de enquête ziet click-through rates als de belangrijkste maatstaf voor succes van e-mail marketing, terwijl net iets minder, 43%, conversiepercentage als belangrijkste criterium ziet.

Categorie: 
Art-is